Odnośniki
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.wabrzezno.pl
Treść strony
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Kierownik Wydziału Weronika Przyziółkowska
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51
wew. 116
e-mail: ag@wabrzezno.pl,zamowienia@wabrzezno.pl
Pracownicy wydziału:
Referent
Magdalena Lipecka
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 172
e-mail: magdalena.lipecka@wabrzezno.pl
Pomoc administracyjna
Weronika Chorzępa
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 172
e-mail: weronika.chorzepa@wabrzezno.pl
Telefonistka/ obsługa biura rzeczy znalezionych
Dorota Nojfeld
Pokój nr 35, parter
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 100
e-mail: dorota.nojfeld@wabrzezno.pl
Kierowca
Jerzy Śliwiński
Pokój nr 35, parter
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 100
Pracownicy gospodarczy oraz obsługi
Marzena Hagen
Bernadeta Głowacka
Lidia Szczodrowska
Jan Faleński
Bartłomiej Ryszkowski
1)W zakresie Zamówień Publicznych:
a) wprowadzenie regulaminu zamówień publicznych Powiatu Wąbrzeskiego obejmujące jednostki organizacyjne powiatu oraz nadzór nad procedurami prowadzonych postępowań.
b) prowadzenie sprawozdawczości i analiz związanych z tematyką zamówień publicznych,
c) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień;
d) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenie zamówień;
e) prowadzenie rejestru zawartych umów dotyczących postępowań o udzielenie zamówień;
f) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach;
2)W zakresie informatyzacji:
a) utrzymanie, obsługa techniczna i rozwój infrastruktury informatycznej Starostwa,
b) administracja i obsługa techniczna strony internetowej Powiatu oraz Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa,
c) administrowanie siecią komputerową w Starostwie.
d)koordynacja działań z zakresu informatyki w Starostwie.
e)zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej i dostępu do informacji zapisywanych w komputerowych bazach danych.
f) nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania w Starostwie.
g) dobór sprzętu i oprogramowania informatycznego w Starostwie, modernizowanie oraz inspirowanie rozwoju zastosowań informatyki.
h) realizacja zadań administratora systemu informatycznego, BIP oraz serwisu informacyjnego w szczególności:
-nadzór nad poprawną eksploatacją systemu informatycznego,
– nadanie uprawnień użytkownikom systemu.
– bieżąca pomoc i udzielanie informacji dotyczącej aktualizacji BIP;
i) zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaxowej oraz e-mailowej.
j) prowadzenie spraw dotyczących społeczeństwa informacyjnego
3)W zakresie zarządzania nieruchomościami
a)zarządzanie budynkami administracyjnymi Starostwa oraz gospodarka lokalami biurowymi;
b)wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem mienia oraz ochroną Starostwa;
c)opracowywanie umów związanych z obsługą nieruchomości, w tym umów ubezpieczenia,
d)bieżące utrzymywanie budynków i lokali we właściwym stanie technicznym w tym planowanie i wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów budynku;
e)sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
f) gospodarowanie środkami rzeczowymi Starostwa.
g)prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe, sprzęt i urządzenia biurowe niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań, gospodarka mieniem ruchomym;
h)czynności związane z utrzymaniem samochodów służbowych.
i)opracowywanie umów z dostawcami mediów;
j)przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz ich wypowiadanie,
k)naliczanie i aktualizowanie czynszów za najem i dzierżawę,
l)wystawianie faktur za należności związane z najmem nieruchomościami,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Grabowska - Przewodnicząca Zespołu Redakcyjnego WWW/BIP
- opublikował: Sylwia Grabowskadata publikacji: 2023-08-28 12:47